אמנים

מירי היקרה,
שמחתי לפגוש את המיזם המאוד יחודי שלך. כבעל עסק עצמאי הפועל בסביבה התנהגותית קוגנטיבית אני מבין שהתמונה היא הרבה יותר רחבה מהכאן ועכשיו, האומנות, החלקים שאינם וורבלים משפיעים על החלקים הנסתרים והלא מודעים בנפשינו מה שעשוי לתת מקום להתפתחות וגדילה. מנסיוני על מנת לנוע ולהתפתח יש לפתח בצורה יזומה את היצירתיות ולחבר חיבורים חדשים בי רעיונות. הדרך שבה את מביאה את פיתוח היצירתיות בהחלט מובאת בצורה שונה מרעננת ואחרת, שילוב זה בהחלט פותח ערוצי חשיבה חדשים.

בשבילי זה לא מובן מאליו לפגוש ברעיונות חדשים להתפתחות וניתן לומר שיש כאן משהו חדש וחדשני ואין דרך טובה יותר להנגיש את התכנים מהרשת. נראה שהדרך שבחרת תביא רבים לפריצת גבולות והתפתחות אישית חיובית. תודה על ההזדמנות.
שרון רויטר.​

לקחתי על עצמי את הקורס המקוון של קריארטיב כדי להעשיר את עצמי במהלך חופשת לידה מתוך אמונה שמה שמשקיעים בו ומתאמנים בו גדל ואכן השקעתי בזמן ליצירה בידיים ומחשבה יצירתית ושניהם פשוט גדלו. המחוייבות לקורס דחפה אותי לזמני איכות שלי עם עצמי.

כל תוצר אישי הוא תגלית אישית ועל הדרך גם השכלתי בתיאוריות והכרתי אמנים מפורסמים. תודה רבה מירי על מערכים מופלאים!
אורלי באומל​

המלצות

שמי אורית שבתאי, בוגרת תואר שני בתוכנית בינתחומית באונ' תל אביב: החוויה מהקורס חשיבה יצירתית הייתה נפלאה. כמורה לאמנות נחשפתי לשיטות לימוד חדשות ומקוריות. אני מצטערת שלא נחשפתי לקורס עוד בהיותי סטודנטית! האופן שבו מירי העבירה את הקורס הייתה מאוד מקצועית, יצירתית ונעימה. לראשונה למדתי להשתמש ביצירות אמנות בדרך יוצאת דופן אשר מרחיבה את החשיבה והדימיון בצורה מעמיקה שללא ספק מעוררת חשיבה יצירתית. חשוב לציין שכל הכלים והתכנים שלמדנו קיבלנו כקבצים נגישים (ערוכים היטב).
התחלתי להעביר לתלמידי את תכני הקורס ונדהמתי לראות הקשבה ושיתוף פעולה בחלק של פיתוח הדימיון. התלמידים הגיבו באופן שונה לדרך הלמידה. התבוננות ביצירת האמנות תוך התמקדות בכל שיעור באומן אחר לצד הנחייה שמפתחת את החשיבה ומאמנת לקרוא שפה חזותית באופן שונה, הכרחית לתלמידים כיום שחשופים לכמויות עצומות של מידע, אך אין להם כמעט ידע בכל הקשור לפיתוח דימיון.

אני ממליצה בחום לכל מי שמגלה עניין באמנות ומעוניין להרחיב את אופקיו וכמובן לכל מורה לאמנות או אומנים לעבור את הקורס.​

ההשתלמות גרמה לי לחזור לאני הילדותי שלי. לא ממקום של תינוקות אלא ממקום שלהעזה, התנסות, שמחה של רגע היצירה. ההשתלמות חיזקה בי את הצורךבתנועתיות/משחק כדרך להתחבר לאני הפנימי ולהשראה. כמו כן גרמו לי התרגילים בכל חלק להביט באמן ויצירתו מכיוונים שונים והעניקו לי כליםלהתאים את התוכן לרמת תלמידיי. ישר כוח ובהצלחה.

נעמה קמקר

שמי אילנית הרוש מורה לערבית מזה 25 שנים. שנים רציתי ללמוד ציור אך לא התפניתי לזה. לאחרונה נרשמתי להשתלמות חשיבה יצירתית בהנחייתה של הגב' מירי בויום. לא ידעתי למה אני נכנסת... לא נחשפתי לעולם הציור באופן מקצועי. והנה למולי עומדת מרצה נעימה מלאת חן, שהחלה לחשוף בפני ציירים מפורסמים בעלי שם. נחשפתי ליצירות שלהם ולדרך הציור, ומה עומד מאחורי כל ציור- עולם ומלואו. בפעם הראשונה הייתי ממש בשוק כשנתבקשתי לצייר. אין לי מושג איך להחזיק צבע או מכחול, אבל הדרך בה נתבקשתי לצייר לא איימה עלי ונתתי דרור לעצמי.והנה תמונות פרי עטי החלו לרקום עור וגידים. דרך הדמיון המודרך נתבקשנו בכל תמונה לחוש אותה להיכנס בדמיוננו אליה, לחוש את האווירה ולבחור ציור כלשהו אליו התחברנו . התוצאה מבחינתי הייתה מרהיבה. והנה פרצתי את גבול היכולת שלי. כמישהי שהגדירה את עצמה כלא יצירתית כלל, פרץ מעיין נובע שעושה לי חשק להמשיך וללמוד‘ והשמיים הם הגבול .
אז תודה מירי על מי שאת, ועל הדרך המחשבתית האחרת שהצלחת לטעת בנו.​